2007-01-08

expansion

familjen växer bloggosfären erövras.

vaffan...jag har skrivit en massa txt här nu tre ggr, men det vägrar att publiceras...

ok.
en ny blogg.
Babblianen

En dag snart skall jag göra som Karin o strukturera lite, få dit lite nya bloggar, uppdatera länkar o sånt.
det är nu man gör det.
i början av året.

jag har haft sinnessjuka träffsiffror under helgerna, för att jag hade skrivit om Charader. jag skrattade. ingen ville läsa resten, de ville bara ha Charadtips. jag grät.

glitter o liv.

2 kommentarer:

Kristoffer sa...

Det är bara en charad(chimär) att de bara vill läsa om charader. Googlarna är ett lynnigt folk som inte riktigt vet vad de håller på med.

mattiasg sa...

jag är böjd att tro dig. opåhittiga jävlar som inte kan fundera ut några égna grejer, spamma mig för någa ynka ord...

de borde söka på något bättre.
hundjävlar som bajsar hur som helst tex som man trampar i o äcklas.
fiiii fan.

_arkiv

.....