2007-05-24

i min hand har jag ett liv utan slut

Jag väljer kyss framför dag
Framför hårda ord
Framför spegel spegel /
Vem är vem är
Snälla säg att det bär.

Katharsis. Rena (de är/jag vill)

Men (agora) får vara med? Vem / hur tar sanning eller konsekvens?
Dölj din _ _ _ _ _ / låt inga ljud höras
Ingen snö ingen is.
Jag / vi tror på utveckling / utarmande / försök
Att vara [på] maskerad

Tid / nyfikenhet som konstant i ekvationen
Hon / ni / dom andra kommer alltid att överge / delge vägen.

- Fermenca, kan du visa mig vad som händer sen / hur jag händer sen.
Visa mig: En jordglob
En blomma
Din fitta

Om jag är äkta, vad är du då? Bastard eller blomma.
Paketerad (i) stanniol (och) plast.

Tydligt: efter modell
Struktur: att leva efter, sörja och bedåra.
Vita svarta dubbla. Jag är ond / god / gud.

Du tar i mig svart / lila / rosa. Jag skakar paketen under granen hos mig hos dom. Tar allt som klirrar silvermynten är till mig.
Otydligt [rörande]
Förmyndigad / bakåtsträvad tillbaka tillbaka
Hurra hurra vid hjärta vid bröst.

-Skönhet förlamar.
-Ja.

-När huden glänser tar det tid att blunda och när ögonen väl är stängda kommer jag inte att [våga] öppna dem igen. / -någonsin.

Jag är: _ _ _ _ _ / _ _ _

Jag ritar mustasch på alla fotografier. Jag klär (ut) mig för dig.
För dig och din.
Och dina.

Inga kommentarer:

_arkiv

.....