2006-12-18

...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med serieplanerna? Jag frågar inte för att jag anser att du har för lite att göra och att du bör stressa upp dit liv lite till, utan för att det skulle vara härligt att se en serie med din tecknarstil.

Anonym sa...

t ska det vara där också

mattiasg sa...

serieplaner?

jag tecknar nog inte serier.
men man vet ju aldrig.

en dag kanske det kommer ut en grafisk novell med mitt namn på.

Olof sa...

Titta vem jag hittade!

Tja på dej!

Anonym sa...

Nej det var ju kortfilm jag tänkte på ju. Förresten, vad är en grafisk novell?

Kristoffer sa...

Önskar dig den godaste av jular.

mattiasg sa...

tackar. detsamma. julen, det är roliga grejer det!

mattiasg sa...

olof. tjena. shysst. välkommen.
vi snakkes igen.

tommy, fråga hemma. ja animation är fettsomfan, men det tar så sjukt med tid.
nån gng kanske.
god jul.

_arkiv

.....