2006-12-12

...

6 kommentarer:

Kristoffer sa...

Är det sån där roschack eller vad det heter? Jag tänker melittafilter. Det är säkert uppåt väggarna.

mattiasg sa...

jag tror jag tänker på lutfisk

Karin S sa...

- Nu lilla gumman, ska vi göra middag. Sufflé ska vi göra idag. Nej, ledsen, inte fisksufflé.
Vi ska göra en sufflé att äta med pinnar, som i Kina.
Vilken sort?
Det kommer du märka om en liten stund.

mattiasg sa...

sufflé miau miau
jättegott.
nu är pappa nämligen trött på hår överallt.

Karin S sa...

Lite senare:

- Åh nej! Varför äter man alltid upp den man älskar?

(Var det för hårt? Kanske var det på något annat sätt?)

Så här:

- Alla är bättre utan allt onödigt. Du har alldeles för mycket hår. Nu tar jag bort det med den här jättebra kniven jag fick i julklapp. Så slipper vi dammsuga så mycket sen. Vadå ful!? Du är ju själv kattallergiker?!

mattiasg sa...

jag tror jag föredrar kattsufflén. det är nog bättre att inte ha husdjur för att man älskar dem, utan för att de ingår i menyn, även om det kan dröja ett tag.

_arkiv

.....