2014-02-09

Sitter med lite gamla bilder

Sitter och klipper lite i gamla bilder.
De ligger lite i vägen. Det är som att alla gamla sparade bilder med allt tusch o skvätt o rinnande är ett ankare.
Jag slänger det gamla.
Det verkar vara enda sättet att tillåta ett annat språk. Det är onekligen lite intressant hur lätt det är att placera sig i ett fack och sedan stanna där trots att det inte hjälper. Att det stagnerar.

Nu åker allt gammalt i skräpet.

------------------------------------

Och när man redan har allt: NOTHING (endast €29)
Makes you enjoy what you already have.

-----------------------------------

Jag blir mer och mer sugen på att göra egna publikationer, av olika slag. och jag vill distribuera dem, eller ja, anr..snarare vill jag att de skall distribueras...det letter...letar jag efter nu.

Innehåll?
Lite olika.
kanske är det dax att våga sig på lite mer narrativ, eller så blir jag kvar i det dsamlanfde.
Jag gillar ju mest när det är som samlande blandade bilder texter och saker. Döär egentligen berättelsen kommer ur de olika delarnas relation till varandrea.
Som hos David Shrigley...där bara rinner bilder o grejrer fam fram. Det tycker jag om.

Så vill jg jag oxå.
Att det skall rinna. Fram. Som kiss.


---------------------------------









Inga kommentarer:

_arkiv

.....