2014-02-05

OANSVAR, Urban resistance och nya kurser

Nu är [OANSVAR] ute. Distribuerat och klart. Har du inte fått hem det är det för att du inte prenumererar.

Tack för bild, Magnus.


-----------------------

Det är lite spännande intressant svårt det döär med att göra nytt, nya vägar att hantera.
Just nu hNDL handlar handlar det om två saker: att skriva rätt bokstäver utan att hasa med opekfingrarna på tangenterna som en polis, OCH att göra rätt i allt det nya kring kurser och  handledning och fiormalisa...formalia . Jag har ju gjort mycke t samma under löäång tid men nu är det andra saker som gäller. Det är utmanande. men jags märker att jag blir väldigt tör...trött.

För att få grepp om vad jag gör ioch hur det skall göras så ritar jags scheman o diagram o annat visuellt förklarande.

-----------------------

Och så hhar jag anmält mig till detta:

URBAN RESISTANCES as Identity Politics in Cities Today




Det blir nog spännande.


---------------------












Inga kommentarer:

_arkiv

.....