2014-02-02

I_ _ _ _ÅLLET

Men                                                                                                              vad


















händer                                                                                                           med







innehållet?


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







Med den självklara dekadenta tillåtelsen. För att man kan. För att det går.
För att man får.
Då går det inte att förlora det går inte att missa misslyckas m i s s t y c k a

                             MGMT



Och om innehållet får bli form och formen innehåll så blir allt en upplevelse utan mening.
Meningslös.
Det låter som en dålig sak, men jag tror att det kan vara en bra sak. Något bra.
För det gör att jag får känna vad jag vill och jag får addera och subtrahera och koppla samman precis som jag vill och det är nog däri styrkan ligger.


s t y r k a n

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Det är alltid att komma på vad man skall rita som är det svåraste.










Inga kommentarer:

_arkiv

.....