2014-02-06

Rorchach butterflies och fortsatt träning med bokstäver

En del av första numret sv [OANSVAR)] var ett arbete med opalers ... pappwers-fjärilar, och en text om Rorchach. Stillbilder nsaturligtvis, två uppslag. höär är en rörlig del av det arbetet.





--------------------------------------------------------





Ikväll lyssnar jag på Lorde.

Jag måste öva mina 15 minuter varje kvööll mred den här satans skrivargrejejen o det är fan i n t e kulQ!

Men jsg a jag får bara babbla på...

Msking Making Playable Space

Det händer ju trots allt en del framöver. Och eftrer sommaren kommer jag att ha mer tid att labbs laborera med och faktidkt kunna ta lite ställning.

SnR.. snarare handlar det nog om att ge lite tid sför eftrerertanke.

igår såg jag True Detective S01E01. Det finns helt klart opotentiaöl, även om det kan vara lite tröttande med de t loopande narrativet om struliga män i våldsamma dsituationer och deras eviga problem med aatt kommunicera vad de känner.
men men... jag tar ett avsnitt till.



---------------------------


Inga kommentarer:

_arkiv

.....