2014-02-03

Någl...ot om att skriva utan att tistta på tamnfjgentborsdet...fam...ö..fan tangentbordet



jag är 41 år gammal och jag skriver med pekfingrarna. Det går väldigt långsamt och gör att js...jag väljer bort skrivande i min vardag och det i d...sin tur gör att jag våndas onödigt mycket.
Detta som jsag jag skriver nu tar förfärande lång tid, men jag tänker stt...att det skall gåö...gå fortare om ett litet tag.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag hade maskinskrivning i dkol...skolan (Nordhemskolan) och min fr öken hette 
Hjp...Hjo...Hjördis och man fick sitta mred med 
en skärm framför tangenterna o öva o öva. 
Det var inte mitt bästa ämne.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Inga kommentarer:

_arkiv

.....