2006-11-09

karta

När man drömmer kan det vara svårt att hitta ut. Man skulle behöva en karta.

3 kommentarer:

Karin S sa...

Det här ser ut som en sån där karta som arkeologerna gör över underjordiska gravkammare.
Lite Tintin över det med, fast din var snyggare.

Anonym sa...

Håller med. Drömde att jag skulle rädda Drottning Silvia från att dö men visste inte var hon fanns eller var jag var någonstans så det va dömt att misslyckas. Jag var en riktig antihjälte då. Fan. Borde ha kartan med mig nästa gång.

mattiasg sa...

karin, det bor ett litet rollspelstroll i mig, en liten tunn ådra från högstadiet, fast jag kom aldrig in i spelen, bara i det runtomkring: gubbarna som skulle målas, världar skapas o ritas, miljöer byggas i miniatyr (o ett underligt förbud hemifrån att få bygga av socker, för att man skulle inte leka med mat...oj vilket underligt minne...)

Mia: karta eller inte, sn skön dröm om att rädda vad som räddas kan av den fallande monarkin.

_arkiv

.....