2007-03-06

jag håller andan

6 kommentarer:

Anonym sa...

Håll inte andan, dra ner luften istället, långt ner, ut med den i omloppet. Låt syret skjuta sin väg.
Få energi att se vad som finns framför dig.

mattiasg sa...

förmodligen är det bättre. men det är visst lite läskigt oxå.
rädd att tappa kartan luften andningen.

Tommy sa...

Fast du kan inte hålla andan hur länge som helst Mattias. För i lungblåsorna samlas då koldioxid och i ett litet rör där kan blodet känna av att pH-värdet förändras av koldioxiden och då måste man ta ett andetag och få ut koldioxiden. Det är jättesvårt att kämpa emot denna lilla fuktion. Så du kommer att göra som anonymous säger. Vare sig du vill eller inte. Du kan inte tappa andningen luften kartan så länge du lever. Ser du min vän.

mattiasg sa...

tur att man har kunnigt folk i sin närhet.
jag skall andas.
kartan får försvinna o jag skall komma ihåg den fan ta mig.

om inte så så skall jag hitta ändå.

Anonym sa...

Ja, bloggaren Tommy verkar ha lite köttsallad på benen i denna fråga... Förövrigt så hörde jag Sigge säga att generella namn som du har på din blogg, typ allt och inget om cecilias liv, dagarna osv, är sämsta tänkbara för att dra läsare till bloggen. Givetvis, med den höga kvalité som denna nu håller, stannar ju folket kvar, men Hittar dom till källan som öser klokheter och skänker bort ståkukar och konst på löpande band?

mattiasg sa...

anonym. tack för dessa ord.
hej vad det går.
nja, sigge kanske har rätt, men va fan, det är ju ingen reklamslogan, eller nåt som folk bara måste ha, det är ju en narcissusbetonad envägskommunikation med inslag av dialog.
de som hittar hit är välkomna tillbaka, jag älskar er alla, de som inte hittar hit ... ja, de hittar andra bloggar som de gillar.

men jag skall fortsätta att ge bilder av dagarna tills jag stupar.

ja jävlarr!

_arkiv

.....