2006-02-25

ojämnheter

Stod i solen, igen, på Kungstorget o åt falaffel o visste att detta är fan bra. Köpte böcker på rean o helt plötsligt passade allt ihop o jag älskade den ojämna ytan.
Får lust att linda in allt i packtejp.
Vill kräka på det perfekta ordnade snygga fixade.
Vill vid sidan av.

repor.

fan, det hände något idag, jag märker ju att jag är helt oformulerad men
det är ok
för
det
kommer
att
visa sig med tiden vad detta innebär för mig. Just nu vill jag klippa sönder alla kläder o måla på väggarna o lägga bort allt sorterande vitt vitt vitt mitt mitt mitt.

ja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, Mattias, nu är det allvar. Det här originalet vill jag köpa.

mattiasg sa...

det finns bara digitalt, det kommer på mejl inom kort, så får du printa på finfint papper.

_arkiv

.....