2006-02-14

bror duktig står pall

Jag är bror duktig hahaha jag fixar biffen klarar mig står pall som värsta berg i orkan.
Jag står på kommandobryggan alla kan inte styra full fart framåt. Bra sås reder sig själv.
Eller hur.
Jag är allt o lite till jag är hora säger aldrig nej säger ja ja ja jag kan kan kan själv ropar ropar inuti nej nej nej men ler utanpå porslin pussmun långa fransar står pall.
Orkar.
Orkar hur jävla mycket som helst löper vidare när duracell-kaninen ligger o flämtar i diket och till slut har man hurrat ja ja ja som en svettig lobbyist så många gånger att dygnet har tjugofem timmar och det finns inget som helst utrymme för misstag o utan utrymme för misstag dör kreativiteten o lusten en snabb o torr död o kvar står dussinutföraren med händerna fulla o huvudet någon annanstans o långa fransar.

Och nu tänker jag våga säga


Nej
Jag kan inte klarar inte

Vill inte

O jag tänker jag sjunker Titanic i deras ögon halkar ner ner i deras ögon
Med långa fransar
O jag tänker att dom tänker att nu går det inte att lita på mer han är värsta olevereraren en vekling en som inte står pall

O jag tänker att jag står inte pall o bra sås reder sig inte själv är inte bäste dräng

Inga kommentarer:

_arkiv

.....