2006-02-15

detta gör mig glad!

Fortsätter att rita o det är så förbannat befriande!
Aldrig aldrig skall jag sluta


Jag måste älska Dave Eggers, författaren som sprider txten o språket genom sina skrivarstugor för barn och unga. Det går inte att nästan gråta över det barnsliga och seriösa och fantastiska i att lägga skrivarstudion bakom en hemlig hylla i affären Brooklyn Superhero Supply co. Hit kommer unga efter skolan för att få hjälp med läxor eller för att var med o skriva.
Det är så förbannat bra att jag nästan vill säga upp mig imorgon o starta min egen superhjälteaffär…eller kanske en rymdresenäraffär.

Detta gör mig på riktigt gott humör!
(dessutom ger han ut Timothy McSweeney’s, som också är en höjdarföreteelse!)
(O han skriver förbannat bra också)
(Yeah!)

å så tyckte jag att detta var en shysst sida.

Inga kommentarer:

_arkiv

.....