2006-02-11

interiör

Nu vill jag inte göra annat än att teckna.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Koolt!

Anonym sa...

http://www.bloggportalen.se/portraits/dagarna.gif

Det ovanstående var ju ännu koolare... :-)

mattiasg sa...

ja har du sett en sån kool kille. maken till förträfflighet får man sannerligen leta efter...

Anonym sa...

Ja, du är dig lik. Det är väl mustaschen som man inte hade räknat med riktigt. Eller vill du likna far din? :-)

mattiasg sa...

vilken 33-åring vill inte likna sin far?

Anonym sa...

jag.

mattiasg sa...

det säger du bara...å så är du anonym för att din farsa inte skall se detta.

Anonym sa...

Nu verkar det som om mitt tidigare inlägg försvunnit så jag tar det igen.

Om min far skulle läsa detta så skulle han få krypa upp ur graven.

Inte så lätt, eller hur, Gunnar?
:-)

Ha det!

Hls
Joakim

mattiasg sa...

sant.
beklagar.
shit ett tag sen man hörde 'Gunnar', vissa saker blir man aldrig av med.

_arkiv

.....