2007-04-11

mening


3 kommentarer:

Tina sa...

...tänker för mig själv att det handlar om vuxen avundsjuka kanske. ibland. får inte vi så får inte de. eller "nu är det faktiskt vi som bestämmer". som om någon någonsin växt upp.
drar till med en klyscha "vi borde lyssna mer på barnen. de kan lära oss så mycket". ibland är de sanna dedär klyschorna...

ibland startar dina bilder långa monologer i mitt huvud.

Anonym sa...

ja, herregud!

bli så otroligt berörd av dina ord o särskilt bilder nu för tiden.

katten o gubben o så denna! det blir bara bättre o bättre!

blir sådär inspirerad att jag börjar vibrera o inte vet vad jag ska göra med den nyväckta energin. startar massor i mig!

mattiasg sa...

ni är fina.tack. glad att starta monomloger o vibrationer.

signe, ja, det är lite floskeljulafton men fett med sant. barnen vet sanningen, de har bara inte vuxna fina mångstaviga ord för den.
men det gör ju skolan ett finfint jobb med att ge dem.

_arkiv

.....