2007-04-19

jävla skitregering

Jag mår så illa. Vill kräkas.
Jag hoppas att alla som röstade fram skitalliansen går in i väggen eller blir uppsagda eller något annat som gör att ni får känna på vad det faktiskt innebär med den nya förfördelningspolitiken. Jag vill inte någon illa, egentligen, jag blir bara så ledsen när jag ser i vilken takt högern demonterar o river hål i skyddsnätet. det känns som att de redan nu har fattat att de är chanslösa nästa val o bara jobbar på allt de har för att göra det så bra det bara går för alla sina rika polare.
Det ser fan inte bra ut detta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä ser knappast bra ut. Antagligen försöker de driva igenom såpass mycket att det aldrig går att återställa helt vad de förstört. Svårt att tänka mig att nästa regering kommer att ändra tillbaks allting utan vidare. A-kassan blir svår att höja igen tex. Det är lätt att riva ner men svårt att bygga upp.

mattiasg sa...

det kommer tårar.
vaffan tänkte sverige på?!

Anonym sa...

Jag är så förbannad på svenska folket som lät detta ske!!! Förbannade jävla skitregering!!!!

mattiasg sa...

ja nu står vi där allihop som julkalendern.
rätt åt oss.
dumma nation.
giriga tölpar som fått vad vi förtjänat.

_arkiv

.....