2006-03-25

tunnaste huden

Jag står på knivskarpaste kanten avgrund på båda sidor kan det tyckas. Olika avgrund olika utfall.
Olika.
Man skall göra det man vill o det man tycker om.
Om man vet vad man vill.

Vissa vet ju fan precis vad dom vill o går på målet med rak rygg o viker inte o sitter på nätterna sent sent o är
Duktiga
O målmedvetna
O vinnare

o självförtroende självförverkligande bredaxlad smart och målmedveten med glimten i ögat.
Tittar i ögonen rakt igenom igenom mig av glas tunnaste tunnaste huden
rör vid mig så att jag känner att jag finns

O jag är bräckligaste is på våren löjligt medveten om allt som händer runt runt innanför utanför
Vill veta
Veta vad jag vill nu o sen

Vill
Ta steget ut släppa taget falla falla kanske kunna flyga inte ha en aning
Men,

Jag är det som ingen vill får vara

Feg
Rädd så in i helvete vad som skulle kunna hända o tänk om jag inte klarar fallet ligger medvetslös på botten
Pang alla ben brutna inget liv efter detta ingen död heller bara
Stackars.

Jag finns o jävlar jag välter världen äger dominerar o regerar
Finns
Jättemycket

O hur svårt kan det vara?





Några fula ord:

Samlag
Fåtölj
Rubank

1 kommentar:

Anonym sa...

känner så väl igen mig... fan att det ska va så svårt att leva fullt ut ibland, leva på riktigt inte bara i huvudet...

_arkiv

.....