2008-02-04

Jag vill bara äta det du redan tuggat.

Saker staplas ligger högar drivor.
Kommer runt men ändå inte ligger drivor drivor kvar.
Kryper innanför hud ligger tätt under kliar men slutar inte.
Dom.
Ni.
När är det generella intressant?
Under hud, känns inte finns inte.
Tugga tugga idissla samma lika vi/ni/dom.
Känna känna hud o _ _ _ _ _ _ o allt däremellan, annar sär det inget värt. jag vill inte du vill inte sätta in i nytt. Eftertanke skimrande nytanke inte plats inte plats. Är det sanning sant osant?
Osunt.
Jag vill bara veta det som redan finns jag vill bara höra det jag redan vet jag vill bara andas samma samma luft.
Du?
Du du du du du du du du du du.

Detta kanaljer o bastarder är sanningen det sannaste o självupplevda som hänt/sagts/levts på åratal. Det är nu det hela skall avslöjas.
Läs in dig/mig iallt, det kunde varit jag/du.
Tänk fan.
Så nära att det nästan var jag.
Då är det sant.
Då är det intressant.
Inte nya vägar banor.
Nej nej.
Vill inte.
Jag vill bara veta det du/jag(vi) vet.

1 kommentar:

Tina sa...

allt upprepas o inget är nytt. någonsin. ingen är först. men det var inte jag o om det varit det skulle det varit något annat. alla är som vanlig ovanliga människor. som alla andra

_arkiv

.....