2007-08-23

någon har ett sånt här bord

Fötterna tunga svårt att se klart att stå upp.

Tiden blir suddig blir dagar timmar / _ _ _ _ _ _ .

Jag står mitt i rummet står still vill gå men vet inte vart vet inte hur vet inte.

När.

Jag skulle ge allt för att förstå. Mig.

Tiden.

Det som händer.

Draken sover sover tassar stilla inte väcka den äter min energi äter min kropp vill inte.*

_ _ _ _ _.

Jag står mitt i [mellan]. Fortfarande. Jag skulle vilja välja sida men det går inte så jag står kvar balanserar väger. Ord. Blickar. Tonfall.

Jag skulle så gärna vilja förstå svaren är begravda ligger under all gammal skit all tid.

Alla lampor tända ändå är det mörkt är det tyst är det på låtsas.

Allt blir en lek. Med ord med gester med någonting som inte finns / är verkligt.

*De skulle aldrig förstå. De kommer aldrig förstå.

Inga kommentarer:

_arkiv

.....