2010-08-19

dom har fan aldrig vart i Malmö...

...eller tja, jo, det har dom.
o jag med.
för några veckor sen o det var fint o jag råkade gå förbi KRETS, ett litet galleri som var bra på alla sätt, o jag blev glad, o ikväll när jag satt o grejade hittade jag en gammal webadress till Megan Whitmarsh som hade gjort nåt koolt så jag kollade upp henne o då hade hon (som är från Amirrikat) ställt ut på KRETS.
o så kändes det igen som om allt hängde ihop.

o jag har en brevkompis som gör konst o vi skall typ brevväxla men jag har bara skickat ett brev o hon ett o sen blev det typ inget mer, fast idag har jag skrivit ett litet med frågan Vad kan konsten, som det andra inte kan?
o jag kommer på att det är svårt att brevväxla om konst.
men jag tänker att det skall fan gå.

det är förresten svårt att brevväxla överhuvudtaget.
Men Eric Ericson, han kan det där med att skicka brev.
eller annat.
skicka kan han ialla fall.





!!!!!

Inga kommentarer:

_arkiv

.....