2008-08-05

tillbaka

förmodligen för att stanna.

8 kommentarer:

Anonym sa...

påminner mig om en bildserie jag gjorde för en kompis turné med en hare som krökar som bara fan å försöker ragga upp samma räv typ 20 ggr samma kväll... Våldsamma harar, det e nåt visst me dom./Lk

mattiasg sa...

i sanning.
jag tror att det är det ulliga gulliga som lockar.

alla tycker att kaniner är lite söta.
o så drar den kniv...då vet man inte riktigt.

då blir den drömmaren som gör det man inte vågar.

Anonym sa...

ja, som till exempel ha tillit, våga va trygg i nåt. Sånna läskiga saker gör knivharen./Lk

mattiasg sa...

ja den lille gynnaren vågar allt möjligt!
han litar på okända, faller bakåt o vet att han blir fångad, säger fula ord på finmiddag o har syndiga fantasier.

knivharen står när dom andra faller.

Anonym sa...

dom två sista egenskaperna har dock jag och knivharen gemensamt..

Vissa dagar är man mer knivhare än andra kanske./Lk

mattiasg sa...

jag med. men om man har dem, så kanke knivharen kan lära en att våga de andra oxå...plus en uppsjö av andra svåra saker som att säga ifrån direkt, se vad som är viktigt och agera.

gulp.

hjälp.
jag skall offra bloddränkta salladsblad o stilletter till knivharen för att få hjälp här...

Anonym sa...

let´s bygga altare! In Knivharen we trust../Lk

mattiasg sa...

amen!

_arkiv

.....