2007-12-07

no PROBlem

Detta skall jag gå på i fortsättningen. Tuta o köra o låtsas som inget om det skiter sig. Det ser så enkelt ut.

Jag drömmer om NYC.
Jag fick ett brev med en bok om hur man bygger en tidsmaskin (som funkar). (jag fick oxå ett paket av Arlas nya rymd-yoghurt cult-X2) (sweet!)
Jag kunde inte köpa fyra härliga böcker på Wettergrens för de hade ingen knapp-moj till kort (o jag hade inget leg...)
Jag funderar på process o kommunikation.
Jag tycker om amatörism.
Jag drömmer om att Sverige inte skall slå fler jul-sälj-rekord.
Jag är ledsen över alliansen.
Jag längtar efter att rita o greja o bygga.

Jag önskar att jag hade ork att skriva lite mer fokuserat, men det har jag inte så nu tänker jag lägga mig o kolla Hitman o Resident Evil o fantisera om ett annat liv.

Inga kommentarer:

_arkiv

.....