2007-12-28

lita inte på nallar...

...dom ser så söta ut.

6 kommentarer:

Kristoffer sa...

Yo, len.

Man kommer att tänka på Monty Python-filmen, The quest for the holy grail. Om du inte sett: En till synes helt harmlös kanin visar sig vara en killer-rabbit, a vicious monster. Man blir tvungen att ta till "The holy hand grenade". (Det gör dock susen. Religiöst välsignade vapen har ju funkat förr.)

Egentligen tänkte jag be dig om en tjänst, men mailar en dag istället.

By the way, fasen vad produktiv du är! We like!

mattiasg sa...

mannen
holy grail en goding att njuta o framförallt minnas.
holy granade ger mer ref till gamla goda Worms Armageddon för mig.
många låååånga näter i goda vänners lag med det spelet.
det var bland det roligaste jag upplevt i gejmväg, trots att det är 7-8 år sen.

mejla på.

ja, nu händer det grejer!
har haft ett uppdämt behov. jobbat hårt denna veckan o det har varit befriande. det enda som är riktigt svårt är att komma runt frågan som ständigt ringer inne i huvudet: men vad skall du ha det till?

tja, varför gör man det man gör?
klart att man vet att det räcker med att bara göra det...men ändå..det är inte alltid lätt att parera i dessa duktig-tider.

vi snakkes.
M

Kristoffer sa...

Ja, Worms är grymt! När jag var inne i IT-grejen gjorde jag och polare ett miniatyr-worms till handdatorer. Inte riktigt lika roligt dock och det kraschade hela tiden. Men det var trådlöst. Ungdomshäftigt, you bet.

Mm, vad ska du med det till. Jag kan den tanken. Den finns överallt, den rackarn..

Yes, mailar en dag. Gött mos.

mattiasg sa...

trådlöst worms. stiligt.
medelåldershäftigt oxå låter det som.

låter det vara vid att jag inte behöver det till ngt alls.
skall kanske kolla upp om man kan illustrera grejer nånstans.
det hade varit spännande.

mejla.
gott slut.

Camilla Wu sa...

jag lägger mig i diskussionen...

...det bör du absolut kolla upp.
Många tidsskrifter jobbar ju med frilansande konstnärer.

Pedagogiska magasinet???
Aldrig fel att fråga...

mattiasg sa...

cw, ja man vet ju aldrig.hör du nån som behöver så ropa.
annars får jag väl dra ut till alla kända tidningar...

häpp.
nu är det snart sovdax o sen ritdax.

_arkiv

.....