2015-12-28

För att ibland googlar man på sig själv...

...lite oklart varför egentligen. Jag vet ju vad jag har gjort och oftast har det inte varit fotografer med om det har varit sånt som man inte vill se på nätet 12 år senare.
Tror jag.
I alla fall googlade jag mig själv, o blev såklart besviken över att det inte fanns mer...men det är ju dessvärre inte googles fel, men ändå..jävla google.

då hittade jag den här bilden:




haha.

Ok. det är en teckning som jag gjorde för flera år sen, inget konstigt med det, jag har ju tusentals teckningar på nätet. Det som utmärker denna är att jag gav den till en person i samband med en utställning, jag tror att jag kan ha varit aningen berusad. Personen blev ju glad o talade översvallande om mitt konstnärliga arbete och det ena o andra...ett riktigt smickerfyrverkeri.

Nu däremot verkar vederbörande mindre förtjust i bilden så den gick på auktion.
Lauritz.com

Bilden gick för 325 spänn!
Det var inte mycket, ramad o allt.

Jag får hoppas att köparen är glad över sitt inköp och att bilden finner ett nytt gott hem :)

-------------------------------------------------------------------



Inga kommentarer:

_arkiv

.....