2010-04-27

Ja det är minsann aldrig slut på eländet

Sprang nästan in i en naken man i duschen idag, runt ett hörn. -Oj,
nästan en nakenkrock, sa han.
Jag skrattade.
Nakenkrock, bra ord för vad som skulle kunna vara en pinsamhet.
Och igår mötte jag en tjej som gick o pratade för sig själv o jag
antog såklart att hon pratade i telefon, men när jag kom nära såg
hon mig o tystnade o tittade bort o jag såg att där var ingen telefon
o jag blev så glad för sådär gör jag jämt o det är så helvetes
pinsamt, men en tröst är att vi är fler.
Efter pollenchock, styckmord.
Eller värmebölja.

3 kommentarer:

glaqpet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
glaqpet sa...

(en felskrivning)

...och med värmeböljan kanske ännu en nakenkrock.

Pratar också ofta för mig själv... särskilt när jag jobbar, tankarna blir lisom tydligare då.

Unknown sa...

Hej var med och tävla med Cyrusgbg, skapa ett skivomslag till min kommande skiva :-)

http://cyrusgbg.blogspot.com/2010/04/tavla-med-cyrusgbg.html


Ha det fint!

_arkiv

.....