2008-07-20

men in bandhats are not necessarily great musicians















8 kommentarer:

Glenn sa...

Ja, jävvlar vilken vistelse. Lovley bilder!

mattiasg sa...

joråsåatt. så kan det går minsann.
men nu är det över.
tur är väl det.
livet går visst vidare.
tack.

MN sa...

de väcker verkligen obehag i mig..o det är intressant.har själv legat inne för operation o jag kan fortfarande känna känslan av det där gula desinfektionsmedlet de kletar på runt operationssåret.

glaqpet sa...

Flickan med den döda fågeln dyker visst upp både här och där.

Vad vill hon egentligen?

http://glappet.blogspot.com/2008/01/vad-r-du-rdd-fr-frgade-ngon.html

mattiasg sa...

vet inte.
tror det är från en gammal dänga med mikael w, flickan o kråkan, men det där med de döda fåglarna har nog varit med ett tag, är inte riktigt klar över om det betyder något speciellt.

men det finns nåt sorgligt över det som jag kan tycka om ibland.

glaqpet sa...

Kanske var det mikael W som spökade hos mig också ,,, eller har jag sett det hos dig tidigare och inspirerats???

Rätt kul bara att hon dykt upp oss oss båda. (om du kollar länken i min tidigare kommentar)

mattiasg sa...

man vet aldrig.
han är lite överallt den rackarn.

men jag kan inte följa länken.
försök igen på nåt sätt.

mattiasg sa...

där!
aha.
koolt.

kanske är det en tydlig symbol för just rädsla, det att som barn bära ett dött djur, vad vet jag.

jag vet att morsan har berättat att jag blev jätteledsen när jag såg döda fåglar.
vet inte om det är sant, kommer inte ihåg det, men ja vet att motivet har funnits med länge.

_arkiv

.....