2007-09-14

inomtid


Allt nu.

Om du hänger mig sparar mig slösar mig.

_ _ _ _ _ _ _ ?

/skulle du verkligen?

Jag skulle gissa på allt som jag vet o du skulle säga fågel / fisk / mitt-o-ditt det bränns bränns skulle du ropa och jag skulle svälja o blunda o hoppas.

Citronlök utomtid sveda

Asfaltlöv spetsgardin oreda

Tilltro eufori fågelskrämma

Demografi geologi hemma

Vem. Får välja?

Mig / dig / er?

Dualitet

Binäritet

Polaritet

Ja / nej

Ett / noll {skulle du laga mig om jag gick sönder om jag var tusentals bitar o man inte såg hur de skulle passa. Skulle du försöka då?}

Trygghet energi oliv driv

Imperativ

Sufflé mandrill närhetsfenomen len ren sen.

Att snooza livet / steget efter*

Glädjetid sorgetid ensamtid

Om allt stannar , bara en sekund, så tänker jag fan hoppa av. Skulle du märka om jag inte var där?

Vita färgen så fint så fint så fint

Jag skall måla in mig i ett hörn o sen gå i färrgen. För att det går.

[jag är alla andra]

Jag vet varför jag gjorde som jag gjorde eller hur eller hur.

Blanköga skakande axlar +ler+ smilgropar djupaste fåror djupaste sår märken som aldrig går bort. På natten rider häxa läxa mina tårar lämnar revor som bara blöder på insidan som inte syns bara känns.

Tur att man kan köpa sig fri.

Är öppet är slutet är jag [dra åt helvete]

Symetria tar över / sluter sig om systemet allt passar som bitar allt kan ligga rätt om man bara tittar allt vill falla på / ur** plats.

*Hur länge får man ligga kvar, hela livet?

**Det bestämmer man själv.***

***Jag tänker aldrig bestämma mig vill aldrig välj / bort vill se på TV äta glass låta det / de andra hända

1 kommentar:

elisabeth sa...

.. för att det går.
Precis man ska göra det om man vill FÖR ATT DET GÅR !

_arkiv

.....