2016-08-11

Visual notes 1000




Nu har jag har mitt teckna-varje-dag-projekt i över ett år och det går ganska bra. Inte varje dag blir det bra, men jag ritar. Och att ha en plats att lägga det hjälper motivationen.

VISUAL NOTES

Häromdagen postade jag bild #1000

Jag tror att det är ett bra projekt.


------------------------------------

Till hösten skall jag studera lite oxå,

FKIKF1 H16 Introduktion till forskning inom det konstnärliga fältet I

Det skall bli bra. Jag skall fan ta mig lära mig att skriva. Jg har ett sånt satans motstånd...o det är ju i motståndet man växer säger jag alltid till mina studenter o så utmanar jag dem men aldrig meíg själv. Men nu skall det bli ändring på det.

Tror att jag kommer skriva mycket för hand, det verkar som att jag har ett bättre flyt då, men det kan ju komma att ändar...ändraa...ändrA...ÄNDR...menförhelv...ändras. (övar på att skriva på tangent erna utan att titta,,, s det går inte fort.


nna




Jag har oxå spanat in en ny fin-pe   vaff..?! jag hade en bild precis...




Ok här är den igen.
En ny fin-penna, en Sailor, reservoir. Den skall jag spara till o kanske ge mig själv i present framöver.



Inga kommentarer:

_arkiv

.....