2014-11-15

provar Apple´s nya talsyntes...roligt

OkNu ska jag alltså testa hur det att prata in text.
Skulle vara trevligt om jag kan fungera utanför fönstret velat skriva en massa måste bara prata prata prataOch sen ungefär det så är det klart listanOch det funkade jättebra jag undrar men kommer kanske lära sigKommer det här programmet kanske läser det jag säger och den nästa fråga förstås vad händer om jag läser in det på ett ställe och sen låter en läsning eller skriv inte prata någonstansHejVad händer om någon annan kommer in och pratade plötsligt ropa nåntingBFör att jag hörde precis en samtalgrej som man pratar såHar ni funkat så rätt bra ändå med tänk att det ska fungera lite framöver om den kanske måste lära pappa pappa lättare.
BajsBajs bajs bajs.
Det här då säger alla bostadshus därmed tänka till ska bara Zaremba pratar och sen så kanske den lär sig jag tänker att jag ska läsa med receptet terribly sending aLilla barn så där stövlar prata när jag vill jag vill kunna säga och så kunna skriva och slipper man ju skriva.

Switch languages to EnglishTänkerSå nar speaking ves idioter allesammansVarför inte varför


hahahah.

ok, provar här direkt i blogger:

Fokusera på igen det nu testar jag rakt in i bloggen får säga som händer jag det verkar som att kunna fungera lite bättre andra människor som vill lägga till en bild länk till bild länk till dig nu.

Skriv
Nu ni nu i I nyss I
Skrivit skrivit i IIIIIII Space your karlarna Space jag karlarna galna låda hövas Johan tagga galna lådan hövas Johan tack

. Bajs


Inga kommentarer:

_arkiv

.....