2007-10-19

Ja va fan...

...hemma. En lång dag med jobb o enastående arbeten o stolthet. (jag vet ju att det inte är jag som har gjort bra arbeten, men jag blir skitstolt ialla fall för jag har ialla falla varit lärare).
o så en krashsömn på kontoret, skulle bara vila ögonen en minut.
en timme senare vaknad med ryck brorsan ringde o undrade var .ish låg på linnégatan för nu hade de gått upp o ner tre gången o vart var jag föresten o det var skitkallt!
eh.
ish heter visst nåt annat o vi träffades o öl o ord o skratt o de var glada o jag med o mer öl o sen sushi på japan o saké osv.
o lokal o driknar o skratt o ord o detr var länge sen o saknad.
o nästa gång ses vi i kbhvn.
damn it!

o det bubblar inuti o det behövs.
out.

3 kommentarer:

Camilla Wu sa...

... o sedan somnade du o sov alldeles för länge o blev sen till ett jävligt viktigt utvecklingssamtal... hela tre minuter :)

mattiasg sa...

ja, det var ju faktiskt lite pinsamt, men jag tänkte att en bror är ju inte i gbg så ofta så det fick gå.

mattiasg sa...

i layout kan man lägga en bild.
inte svårt alls.

_arkiv

.....